Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Sunday, July 3, 2011

Mengapa Perempuan Suka Dada Lelaki

Kita mula dari atas, rambut. "Benda lain leh usik, rambut kau jangan usik k!" pernah dengar dialog ini? Aku rasa rata-rata lelaki menjaga rambut mereka! Ingat perempuan je ke? Tidak ok. Bagi lelaki yang menjaga penampilan, cermin adalah kawan karib mereka. Pantang nampak cermin, sisipan rambut yang kemas mesti dorang jaga betul. Pelbagai jenis alat penjagaan rambut bagi lelaki. Len kali aku cerita pasal alat penjagaan rambut lelaki ni.

Seterusnya, bibir pula. Bibir lelaki juga mempunyai tarikan tersendiri. Dari info yang aku baca, kalau korang usha bibir lelaki, korang boleh tahu personaliti lelaki tersebut. Contohnya la kan, kalau bibir dibahagian bawah agak menonjol sikit, lelaki tu sensetif dan jaga hal orang sekeliling dia. Tetapi, perempuan selalunya tak kisah tentang bibir lelaki, yang penting lelaki tu pandai jaga komunikasi dalam hubungan.

Ni lagi satu part best dalam tubuh badan lelaki, part bahu dan lengan. Sebab apa? Info yang aku baca, dia bagitahu, perempuan suka tengok part bahu dan lengan yang lebar dan tegap sama macam lelaki tengok payu dara seorang wanita. Info tu juga tulis, macam juga dada, bagi perempuan, dorang terasa selamat apabila melihat bahu lelaki. Betul ke?



Kebanyakan perempuan LIKE dada lelaki yang bidang. Ye la kan,dada bidang boleh jadi tempat bersandar.. Dada lelaki ni ada yang berbulu, ada yang tidak, bergantung pada gen mereka sendiri. Macam aku, dada tak berbulu, dan aku rimas kalau tengok lelaki dada berbulu. Tapi kalau perempuan pula, ada yang suka dada bersih dan ada juga yang suka dada berbulu. Bagi perempuan yang suka dada berbulu, dorang ni lebih ter arah suka akan "kenjatanan" lelaki tersebut..

Lagi satu part menarik pada lelaki adalah bontot kitorang atau dalam bahasa sopan nye punggung. Korang jangan tak percaya kalau aku cakap, kalau lelaki sukakan punggung perempuan, perempuan pun tak nak kalah, dorang pun sukakan punggung lelaki! Tak caya? Tanya patner korang.. Punggung yang pejal dan cantik menjadi perhatian perempuan. Lagi satu yang penting, perempuan cakap, kalau korang sebagai lelaki, kacak macam John Deep pun, tapi takde bontot, hilang terus market korang weh! Haha. 


Last but not least, lelaki yang mempuyai peha yang pejal adalah lelaki jenis lasak dan mencabar. Wanita lebih tertarik dengan bahagian peha lelaki yang mempunyai ciri-ciri tersebut. Lepas ini ramai lah abang-abang beca market tinggi, dorang kan selalu kayuh basikal, otot peha la paling function time kayuhan.

So, entri ini sedikit sebanyak tentang tubuh badan lelaki, bagi aku lak, badan lelaki tidak se-complicated tubuh badan wanita yang banyak belanja penjagaan dorang tu, so bersyukur lah jadi lelaki wahai lelaki di luar sana, tak perlu kot korang nak jadi nyah ke ape! huh! 



4 people drop their comments!:

Ceiler Mun said...

saya suka tengok rambut lelaki.. kalau rambut dia kemas pasti saya akan rasa dia ni memang pengemas orangnya.. hehehe!!~


suka gak lelaki yang badan ketak2 ni.. tapi tak nak la ketak sangat.. takut gak.. huhuuu!!~



^^

Unknown said...

abang badan ketak la mantap la
kan....

hyemynameisrasyid said...

olorh.,xde lgsung semua ciri2 lelaki idaman ni.,-,-'

salam perkenalan dari Alahai~ jemput la ye^^

Anonymous said...

......

SPONSOR

Ad