Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Sunday, July 10, 2011

AL-JAZEERA pon kecoh pasal BERSIH 2.0

Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia. Baru tadi saya terjumpa video mengenai Bersih sewaktu jalan-jalan di Facebook tadi. Ini memang memalukan! Sampaikan Al-Jazeera pun buat berita mengenai Bersih! Rasanya semua orang pun tau kan, yang Al-Jazeera ni stesyen berita antarabangsa yang satu dunia tonton. Sebelum ini, berita tembak-tembak, bunuh-bunuh di luar negara sahaja yang asyik dipaparkan oleh Al-Jazeera. Kali ini, kes Bersih di Malaysia pula dipaparkan! Ini memang memalukan! Tahukah anda kesannya kepada negara kita. Apabila nama baik Malaysia sebagai negara yang aman tercalar, negara luar pasti akan memandang serong terhadap negara kita. Apabila politik negara tidak seimbang, ekonomi negara juga akan turut terjejas teruk. Bagaimana? Para pelabur luar akan berhenti melabur seterusnya menyebabkan sumber kewangan ekonomi Malaysia akan menjunam! Ah malas nak terang panjang-panjang! Tak percaya? Cuba tanya mana-mana pakar ekonomi atau mana-mana individu yang berkaitan dengan dunia perniagaan. Mari tonton video di bawah ini satu per satu. Malu! Malu! Malu!






6 people drop their comments!:

hawiz said...

pehhhhhhhhhh....teruk2

Pemuda Harapan said...

aku kecewa gler dgn sume nie..adeh...

Hans said...

fuhhhh
dasyat betul

Apabila Aku Meminati Drama Dan Filem Dari Korea Dan Jepun

Подтверждаю said...

as salam..
hm..tunggu je bala dari Allah.dahagakan sangat kekuasaan..haih..

maap lambat balas. pakcik agak sibuk.adei..

pakcik nak bagitau ni melalui entri pakcik~
azlan perlu tahu,penyakit arthritis boleh berlaku pada blogger.Maka..


Ikhtiarkan cara Mengubatinya Guna Surah. Insya'Allah mujarab.


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

Janatul Ashikin said...

perkre sptutny kite bt adlh brdoa spye ngre kite ni aman...dh elok aman dmai dlu, nk pulak bt huru-hara cm ni...mmg industri pelncongan kite menjunam..jtuh truk...perniagaan lg...nk ke kte lpas ni mkn xbleh, nk tidur pun susah...bile ngre dh huru-hara, org luar akan amik kesempatan...xkn la nk sejarah berulang kmbli???ckup2 la nenek moyang kite je yg mrse keperitan hidup di zaman darurat...bile dh jdik mcm ni, ngre luar akn menfsirkan yg buruk2 shj...ntah la...kalo di ckp lebih2 di ktekn skong parti ni, parti tu,,,tp, ni skdar pndpt bdk hingusan...

Ahmad Haziq Azlan said...

setuju dengan semua komen di atas.

SPONSOR

Ad