Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Friday, July 29, 2011

"sayang, kita tak boleh raya bersama tahun ni"

Menurut kalendar, hari raya 1 Syawal akan jatuh pada 30 Ogos bersamaan hari Selasa. Pada hari raya kedua, 31 ogos pula Hari Kebangsaan. Sah-sah tahun ni tak ada perarakan kan.... Gila kau, orang nak beraya, dia pergi berarak kat Padang Merdeka pulak.... Hahahahahahaha~~~~ 

Apa kes pulak tajuk entri ni macam gitu bunyinya? Ah, abaikan. Ayat macam dah kahwin je kan.... Hohohohoho.... Suka hati aku la..... Ayat tersebut bukan hanya terhad kepada awek-awek aku diluar sana, tak salah kan kalau aku panggil mak aku sayang. Sayang mak. Korang sayang mak tak? Mesti sayang kan.... 

Dalam entri-entri yang lepas, aku ada cerita yang aku ada dapat tawaran ke UTM. Bila nak daftar? 4 September. Diulangi, 4 September! Hari Ahad, bersamaan hari raya ke-6! Nanti aku nak nyanyi lagu "Selamat Hari Ray" ramai-ramai kat kolej nanti la..... Mesti meriah giler kan..... aduyai~~~~~


Tu dia.......... Jarak rumah aku nak ke UTM tu 467KM wo..... Memang kebas la bontot duduk dalam kereta tu..... Nasib baik bukan aku yang drive..... Siapa yang nak hantar? Entah la.... abang aku kot.... Ah tak kisah la sape pon yang nak anta, yang penting sampai.....

Daftar ahad, tapi sabtu tu dah kena kena gerak ke Johor.... Kemungkinan besar akan bermalam di rumah saudara kami..... Wah bestnya..... Pertama kali nak jejak Johor.... Macam dulu la waktu aku ke KMP. Pertama kali jejak Perlis. Rasanya Sabah dengan Negeri Sembilan je kot yang aku tak jejak lagi..... 

1 Ramadhan akan jatuh pada Isnin ni, bersamaan 1 Ogos. Di sini aku nak ucapkan kepada semua Muslimin dan Muslimat, selamat menyambut kedatangan Bulan Ramadhan al Mubaraq dan selamat Hari Raya Aildilfitri!


6 people drop their comments!:

alif ismail said...

tak dapat la nak jenguk dataran merdeka tahun ni..huhu..

Ahmad Haziq Azlan said...

ewah....mentang2 la upm tu kat kl....

Ezad Skytech said...

tahun ada jugak ke sambutan hari merdeka ye..hee~

Ahmad Haziq Azlan said...

ko la berkawad atas padang tu nanti..

hira said...

bagusnyalah dapat pergi sana kan? junior abang saya ni. eh, abang saya ex sana je sekarang ni. jangan risau. haha :D eh, goodluck! ;)

Farid bin Aspar said...

Kan dia dah tangguh sambut merdeka 16September kan... haha... xde masalah sume tu dah dirancang... :)

SPONSOR

Ad