Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, July 7, 2011

Cina Perabut Bagi Tips 18sx kat Aku?

Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia.

Cuba baca tajuk entri ni betu-betul. Err....biar betik!!!!!! Betul ke ni? Ah entah tak tau.... Macam geli je kan dengar... Memang geli pun. Tapi jangan risau, aku takkan sebut benda-benda 18SX kat sini. Ada cerita disebalik cerita. Hehehehehe....

Tengahari tadi aku pergi ke kedai perabut berdekatan TM Point Ipoh sebelum hantar kakak aku ke sekolah. Kakak aku nak pindah rumah, nak beli tilam baru. Berenti je kereta, kakak terus masuk kedai tu. Aku melangut dulu dalam kereta tu dalam 5 minit. Ah boring! Jangan buang masa, masuk je kedai tu. Kakak aku ntah semangat tanya pasal tilam. Salah seorang pekerja cina kat situ hulur tangan. Buat apa? Aku pun salam la. Dah adat Melayu.... Orang hulur tangan, kita sambut la..... Akhirnya berjaya beli tilam dengan harga RM499. Eh ada kaitan dengan tajuk ke? Takde kan.....

Sementara kakak aku sembang-sembang lagi dengan tauke kedai tu, aku pun berjalan keluar. Cina (pekerja tadi) boleh pulak tegur aku. Tanya pasal muka. Ah segan la. Tau la tak handsome! Parut jerawat+chicken pox sana sini! Dengan selamba badak aku jawab je semua pertanyaan dia.

Sejujurnya, aku tak berapa nak faham apa yang dia kata. Tapi kebanyakannya faham la.... Pot pet pot pet tiba-tiba boleh plak dia masuk isu 18sx. Walaupun kami sama-sama lelaki, segan la weh! Engkau tua! Aku muda! Bangsa tak sama! Agama berbeza! Segan! Segan! Malu! Malu! Cover.... Buat cool je~~~~


Huh? What the fish!!!!!!!!!!!!! Onani merawat jerawat?????? Biar betul cina ni....... Masa ni aku telan air liur dah..... Boleh pulak cakap benda-benda 18sx kat aku..... Cool lan, Cool~~~~~~~~~ Ah layan je...... Gulp! Padahal dah meremang bulu tengkuk..... 18sx kat isu peribadi..... Rasanya tak perlu la bagi tips yang pelik-pelik..... Aku rasa mustahil onani boleh kurangkan jerawat. Jerawat tumbuh kerana hormon. Onani pula kalau tak silap menyebabkan hormon bertambah. Kiranya...... Onani+Hormon=Jerawat!!!!!!!!!!!! Gila! Gila! Gila! Tak nak aku ikut nasihat kau!!!!!!!!!!!!

Errr...... Ada tips nak kurang jerawat tak? Hahahahahaha~~~~ Seriously, I'm totally freak out!!!!!!!

3 people drop their comments!:

EYFAalias said...

bukan kalau onani lagi banyak jerawat ke? ahaha. itu kawan laki eyfa la yg cakap :P

btw jom join contest eyfa nak? banyak hadiah menarik :D

http://eyfaaliasstory.blogspot.com/2011/07/contest-karang-dan-menang-by-eyfaalias.html

Janatul Ashikin said...

errrrrr.........trkejut macek...huuu

Ahmad Haziq Azlan said...

tanjat boboy!!!!!!!!!!!

SPONSOR

Ad