Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Wednesday, July 27, 2011

dapat hadiah yang pelik


Tengahari tadi pergi ke CIMB Bank cawangan Bercham, Ipoh. Buka akaun. Minimum RM300. Tinggi kan. Ah, tak kesah la. Kat UTM nanti memang wajib guna CIMB pun. Sementara tunggu kad siap, kakak tu bagi benda ni. Baru setengah jam lepas tadi tengok, keluarkan dari plastik. Eh eh boleh tiup-tiup la. Macam belon je... Memang musykil la.... Tak tau apa bendanya..... Setelah ditenang-tenang, oh macam bantal je.... Try letak kat kepala jap. Eh betul la.... Siap bagi tali lagi.... Mungkin boleh guna dalam kereta. Bagus juga benda ni. Multi function wo..... Apa-apa pun terima kasih ya...... Orang dah bagi, kita terima je la......

9 people drop their comments!:

EYFAalias said...

apa ke benda ni? huhuh

EYFAalias said...

apa ke benda ni? huhuh

Ahmad Haziq Azlan said...

haha
entah la

iMBobo said...

wow..tp bukan student RM50 je ke?

NadiRah said...

nad nk buat akaun dulu byr 20 ringgit je... -.-

. said...

secara generalnya. blog kau dah ok.dah ringan..tapi widget yang tak sepatotnya, boleh la delete ye..banyakkan blogwalking and lihat perbezaan blog yang simple.

kalo boleh..tulisan kat komen tukar ye :).

Ezad Skytech said...

buka akaun min RM300..? macam tinggi sgt je tu...huhu~

Ahmad Haziq Azlan said...

mahal kan

hira said...

ok, saya tak nak buat akaun CIMB! hahaha. adeh. mahalnya la~

SPONSOR

Ad