Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, July 7, 2011

Azri Fathurrahman Eksiden(?)!!!!!!

Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia. Entri malam ni nak share berita tergempar yang aku baru je terima.

Azri Fathurrahman kemalangan? Dia yang yang kata.... Aku taip je..... Katanya masa nak pergi kerja petang tadi....7Eleven la kot kalau tak silap....Itu pu kalau dia tak berenti dari Tesco lagi.....Selaku mat rempit Melaka yang sejati dia bawak motor punya la laju. Dengan kelajuan kira-kira 130km/j dia memacu laju Yamaha 135LC.


Menurut sumber (dia sendiri) masa tengah sedap laju tu tiba-tiba je tayar depan meletup. Maka berlaku la kejadian yang tidak diingini. Guling-guling atas jalan macam dalam cerita hindustan. Ok. Over je. takde pon aksi guling-guling tu. Cuma sliding macam skating je. Bukan aku kata. Azri yang kata. Aku taip je..... Hahahahaha.....kalau tipu tak tau la ye..... 


Dipendekkan cerita, nampak sangat memang tayar motor dia tu dah expired kan kan kan. Kesian beliau. Katanya terus buat repot polis. Nak claim insurans kena la buat repot walaupun tak langgar anak orang. Kalau tak repot macam saje2 eksiden nak mintak pampasan la kan....


Punca utama pastinya dia rempit dengan terlalu "perlahan" sehingga berjaya memotong segala lori tangki mahupun lori balak yang lalu lalang atas jalan raya tu. Katanya dia memang lambat dah masa tu nak pergi kerja. Tup tup tak sampai. Bergolek atas jalan. Salahkan tayar yang gondol tak berambut? Hhhmmmm... Boleh jugak.... Apa salahnya....... 

Punya nak kejar masa, akhirnya beliau lewat setengah jam. Call manager, repot polis, OK beres! Ah takde maknanya.... Terus masuk kerja la.... Sia-sia je gaji kena potong nanti.... Apa-apa pun TAHNIAH buat beliau. Alahai~~~ Kesian kawan aku tu.... Sia-sia je dapat bengkak sana sini.... Luka berdarah merah.... Nasib baik ada banyak platelet.... kering juga luka. 

Jangan lupa sapu minyak gamat ye Azri kat luka tu.... Jangan pulak ko sapu minyak lintah.... Memang mujarab la gamaknya..... Pesanan Kerajaan, "Ingatlah orang tersayang". 

Jom kenal Azri Fathurrahman. Klik SINI.

3 people drop their comments!:

Azri Fathurrahman said...

HAHAHAHA ! sengal yang abadi kau buat entri pasal aku .. hahahaha .. ni baru aku gelak guling guling .. wakakaka .. :D

Ahmad Haziq Azlan said...

hahahaha
sharing is caring wo,,,
aku ikhlas kesian kat ko ni...
hahahaha

hawiz said...

kesiannyer...

SPONSOR

Ad