Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Friday, July 1, 2011

Selamat Hari Jadi Azri Fathurrahman


Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia. Entri kali ni khas untuk Azri Fathurrahman bin Ahmad Juahir. Siapa dia? Klik SINI. Hari ini 1 Julai 2011 ,merupakan hari jadinya yang ke-19.

--->Selamat Hari Jadi Azri Fathurrahman<---

Aku doakan kau panjang umur, murah rezeki, dan sejahtera berpanjangan. UPU nak keluar dua minggu. Semoga ko dapat U & kos yang paling best. Walaupun aku tau ko nak masuk UniKL. Aku sekadar mendoakan yang terbaik buatmu. Ewah~~~~~

Bagi sesiapa yang masih belum mengenali manusia yang bernama Azri Fathurrahman bin Ahmad Juahir, bawah ni ada gambar dia.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
inilah beliau
galak giler mata dia ni
macam mana la dia masuk kuliah dengan rambut besar ni
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Azri ni lepasan matrik dari Kolej Matrikulasi Teknikal Johor. Aku pula dari Kolej Matrikulasi Perlis. Eh kolej tak sama macam mana boleh kenal? Hahahahaha....Mesti korang heran kan.... Kami kenal pun melalui satu page ni kat Facebook. PERSATUAN "STUDY LAST MINUTE" (PSLM)Unik giler perkenalan kami kan. Hahahaha..... Sekarang ni kami sama-sama tunggu keputusan UPU 2 minggu lagi. Tak tau lagi nak dapat mana.

Tengok ni, aku siap buatkan kek untuk kau lagi. Nak ke? Jauh sangat la. Tak dapat la nak bagi kat kau. Takpe, biar aku tolong makan untuk kau. Manis kat mulut aku, manis la kat mulut kau.

aku takde la seteruk mat saleh ni makan kek kau



The Day After Your Birthday
The day after your birthday,
you look in the mirror to see:
a) you've got a zit from eating all that cake;
b) your love handles have expanded a half inch;
c) you singed your eyebrows blowing out the candles.

The day after your birthday,
a) you require six extra hours of sleep;
b) you can't find your living room under the birthday debris;
c) you wonder how you could possibly have done THAT.

The day after your birthday, it's time to:
a) return some gifts (what IS that, anyway?);
b) call your friends and apologize for yesterday;
c) get out of the country, fast.

The day after your birthday...
we should all look so great
and have it so good!

Happy Birthday!
Appreciate yourself and your life!


By Joanna Fuchs

********************************************************************************
nota kaki: aku cilok pic ko dari FB

3 people drop their comments!:

Anonymous said...

thanks

Azri Fathurrahman said...

wahhhhhhh ! hahahaha ... tengkiu tengkiu .... nak hadiah ! ekekekekek .. :D

Ahmad Haziq Azlan said...

ni la hadiah ko....hahahaahah

SPONSOR

Ad