Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, July 21, 2011

Apa Erti Merdeka Buat Anak Muda di Malaysia


Apa pula erti merdeka buat kalian? hahahahahaha~~~~ Masing-masing ada jawapan sendiri kan..... Hhhhmmmm....... Bagus betul kawan-kawan aku ni...... Boleh pulak main bunga api waktu ini..... Aku ada je dalam waktu ni...... Tapi tak sedar..... Ye la. batch aku ni memang meriah sikit..... Tak reti nak duduk diam.... Tak sangka diorang berani maut....... Apa-apa pun jangan pandang serong ye..... Itu semua nakal sewaktu zaman sekolah..... Sekarang ni semua dah berjaya melangkah ke alam universiti..... Bukan universiti tempatan je...... Yang dah fly pun ada ye....... Ok, jangan lupa sambut merdeka 31 Ogos nanti ye..... Jangan main mercun ye.... nanti tak raya pulak.....

2 people drop their comments!:

teciq said...

bnyk nye "ye" dia ye..hehehehe..

lg 10 hari je mau merdeka nih..then puasa.. ^^

Ahmad Haziq Azlan said...

well~~~
biasa la
haha

SPONSOR

Ad