Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Sunday, July 17, 2011

Dulu ahli bina badan, kini mak nyah glamor


CHRISIE EDKINS semasa dia seorang lelaki.Gambar kecil wajah Chrisie Edkins selepas menjadi mak nyah.


SOUTHAMPTON, Britain - Seorang bekas ahli bina badan lelaki, Chrisie Edkins kini bergelar model glamor selepas dia menukar identitinya menjadi seorang wanita, lapor sebuah akhbar semalam.
Edkins, 31, ditawarkan banyak kontrak peragaan yang menyaksikannya beraksi sebagai model wanita malah dia juga menceburi bidang nyanyian.
Lelaki tersebut yang memiliki seorang anak perempuan berusia sembilan tahun, Chloe, hidup sebagai seorang wanita selama bertahun-tahun sebelum dia tampil secara terbuka dengan identiti barunya itu pada tahun 2003.
"Saya masih melaksanakan tanggungjawab sebagai penjaga dan anak saya memahami kehidupan baru saya," katanya.
Edkins yang dahulunya dikenali dengan nama lelaki, Chris pernah bekerja sebagai seorang mekanik dan juruelektrik dengan tujuan untuk membuktikan kepada dirinya bahawa dia ialah seorang lelaki 'sejati'.
Namun, dia kemudian memutuskan untuk akur kepada naluri kewanitaan yang kuat dalam dirinya.
Edkins kemudian menjalani terapi hormon dan pelbagai rawatan kosmetik termasuk rawatan membesarkan payu dara untuk tampil sebagai seorang wanita yang cantik.
Dia mengubah profil diri di Facebook kepada wanita pada tahun 2003. - Agensi
klik SINI untuk ke profil Facebook Chrisie Edkins.(penat cari berjaya jumpa)

mungkinkah tubuh asalnya mantap sebegini?

transformasi jantina?

foto terkini


10 people drop their comments!:

miezah said...

HAHA.
mnusia zman skrg ..
mcm2 lar ..
ang tknak ikot ka ? ^_^

Ahmad Haziq Azlan said...

takmo ah...
bior aku maintan badann katang macam badang

Ezad Skytech said...

aih...ade pulak yg mcm ni ye..

Famili Ceria said...

gilos betul...

Entri Menarik Di Sini:
1)Iphone 4 Boleh Jadi DSLR??Jom tengok..

Ahmad Haziq Azlan said...

ni ha fb dia

http://www.facebook.com/chrisie666

Leysa JL said...

waaa, dunia da terlalu maju skrg ne..manusia pun dh ble tukar rupa paras suka ati..ehehe

Ahmad Haziq Azlan said...

jelez kat orang ni....badan dah mucular...hilang macam tu je....baik bagi kat aku je muscle semua tu...

Shaherah said...

hahaha.. smart lar badan die.. >.<"

Adiermi O'mida said...

jd laki sejati ensem..jd pompuan celup pon cantik jgk... yg penting kekalkn yg ori!

Acik said...

omg! biar betul!

SPONSOR

Ad