Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Monday, October 31, 2011

TAZKIRAH NASI LEMAK


Tazkirah nasi lemak:

Hidup kita mcm nasi lemak.


Tak kesah la sambal nasik lemak tu sedap atau tak, nasik lemak tetap perlukan sambal, kalau tak ada sambal bukan nasik lemak la namanya.


tak kesah la ujian tu datang dlm bentuk kesenangan atau kesusahan, hidup kita tetap perlukan ujian, kalau takda ujian tak hidup la namanya.


Renung-renungkan.


Selamat beramal~~~~

***************************************************************************
kalau nak tempah sebarang gadjet atau tekno dari PC Fair boleh klik SINI
***************************************************************************


Boleh komen di SINI juga ya.

15 people drop their comments!:

Ezad Skytech said...

baru la kita akan rasa kehidupan tu macam mana kan...:)

Unknown said...

insaf...

RHI said...

sebab tu lah, kita kena sentiasa bersedia kan

Unknown said...

betul betul

aamalinaazman said...

betapa pentgnye sambal tu dengan nasi kan
baru jadi nasi lemak :)

Miss Butterfly said...

errrr.. nasi lemak! #tetibe lapar.. -__-

Unknown said...

yup! memang betul .. bukan hidup namanya kalau tak ada ujian ..

Kira Sakura said...

sambal nasi lemak yg ikan bilis goreng garing sedap... hihihi

Unknown said...

@aimie: sambal belacan boleh tak

Unknown said...

@eyda: try masak la

Unknown said...

@tia: hidup penuh ujian

Unknown said...

@kiera: lauk ayam pon sodap

Pendamba Mawar said...

sedapnya..hehe

Pendamba Mawar said...

sedapnya..hehe

Unknown said...

pasal apa semua orang komen pasal gambar nasi lemak ni...
hohohoho

SPONSOR

Ad