Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Monday, October 31, 2011

TAZKIRAH NASI LEMAK


Tazkirah nasi lemak:

Hidup kita mcm nasi lemak.


Tak kesah la sambal nasik lemak tu sedap atau tak, nasik lemak tetap perlukan sambal, kalau tak ada sambal bukan nasik lemak la namanya.


tak kesah la ujian tu datang dlm bentuk kesenangan atau kesusahan, hidup kita tetap perlukan ujian, kalau takda ujian tak hidup la namanya.


Renung-renungkan.


Selamat beramal~~~~

***************************************************************************
kalau nak tempah sebarang gadjet atau tekno dari PC Fair boleh klik SINI
***************************************************************************


Boleh komen di SINI juga ya.

15 people drop their comments!:

Ezad Skytech said...

baru la kita akan rasa kehidupan tu macam mana kan...:)

Ahmad Haziq Azlan said...

insaf...

Yatie Awang said...

sebab tu lah, kita kena sentiasa bersedia kan

Ahmad Haziq Azlan said...

betul betul

aimie amalina said...

betapa pentgnye sambal tu dengan nasi kan
baru jadi nasi lemak :)

Eyda Syahida said...

errrr.. nasi lemak! #tetibe lapar.. -__-

Ini Kisah Tia said...

yup! memang betul .. bukan hidup namanya kalau tak ada ujian ..

kiera'sakura said...

sambal nasi lemak yg ikan bilis goreng garing sedap... hihihi

Ahmad Haziq Azlan said...

@aimie: sambal belacan boleh tak

Ahmad Haziq Azlan said...

@eyda: try masak la

Ahmad Haziq Azlan said...

@tia: hidup penuh ujian

Ahmad Haziq Azlan said...

@kiera: lauk ayam pon sodap

Pendamba Mawar said...

sedapnya..hehe

Pendamba Mawar said...

sedapnya..hehe

Ahmad Haziq Azlan said...

pasal apa semua orang komen pasal gambar nasi lemak ni...
hohohoho

SPONSOR

Ad