Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, October 6, 2011

SEGMEN AYU : JOOM TAMBAH FOLLOWER


Kali  ni teman nak masuk segmen Cik Ayu lagi. Walawey~~~ Rajin benor teman ngikot segmen Cik Ayu ni ye.... Satu-satu teman ngikot.... Maleh nak ceghite panjang, komer kalo nak ngikot sama, macam biasa la ye, klik je gambor kat ateh tu, tak pun klik je nama Cik Ayu dalam entri ni. Wokeh



BIL. PENGIKUT TERKINI: 289 



Pengikut Cik Ayu kite udah 401. Teringin juge teman nak pengikut rame.... Tapi kalo rame pun apa gune kalo tak pernah bertegur sape kan.... Tak kesah le rame ke, sikit ke, teman udah bersyukur dapat berkawan dengan geng yang sekarang ni pun cukup dah......

6 people drop their comments!:

AyuInsYiraH said...

mekacih bebnyk azlan...hehe..sebab jadi org pertama yg sudi joint segmen ayu...hehehe..

ieyza afieyna said...

wah.. semoga bertambh lah follower pas ni :)

Lys said...

salam hye..salam perkenalan..
sy join group kak Ayu..

http://claragurl90.blogspot.com/2011/10/segmen-ayujoom-tambah-follower.html

Ezad Skytech said...

hee..rajin ko follow segmen kan bro..
gudluck ye...hee :D

Ini Kisah Tia said...

ate , bukan kita udoh berteman ke? heheh :)

Ahmad Haziq Azlan said...

kita memang udah berteman...

SPONSOR

Ad