Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Friday, October 7, 2011

Di mana ada kemahuan, di situ ada highway!

Tajuk di atas tak ada kaitan dengan Adnan Sempit ok. Teman cuma nak kabo, di mana ada kemaluan kemahuan, di situ ada highway jalan raya. Tak kira la dalam pelbagai bidang. Tak kira dalam pelbagai situasi. Apa-apa pun boleh jadi.




Dalam entri ni teman nak kongsi pasal kesihatan je. Dalam video ni ada la sorang yang boleh kata kurus nak membesarkan badan. Dalam tempoh 7 minggu je, dia boleh bertukar jadi muscular. Mungkin Freaky Firdaus boleh ambik semangat mamat ni supaya boleh transform dari gemuk(dia sendiri yang kata) ke muscular. Wah~~~~ Bayangkan Freaky jadi muscular.......... wow! Marvellous! Tapi kalau badan jadi muscular, maintai besar mesti dia tak merasa nak pakai baju korea yang dia nak sangat tu kan...... Komer layan je video ni........


nota kaki: teringin nak badan macam omputih ni. putih je..............

5 people drop their comments!:

iMBobo said...

mmg smart la!

NasZ said...

dasatnya..uiisshh.. turf.

MOHD NASER.com

Ezad Skytech said...

huhu....7 minggu..cepat tu..kalau ada usaha mesti boleh dapat kan..hee~

Ahmad Haziq Azlan said...

usaha tangga kejayaan....

Ahmad Haziq Azlan said...

usaha tangga kejayaan....

SPONSOR

Ad