Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Tuesday, May 17, 2011

SEMAKAN KEPUTUSAN PSPM 2 PROGRAM MATRIKULASI KPM SESI 2010/2011






DOA KAN KEJAYAAN BERSAMA ~ :'D

.:CARA SEMAKAN KEPUTUSAN PSPM 2 :.

Calon-calon Peperiksaan Semester Program Matrikulasi, Kementerian Pelajaran Malaysia, Semester II Sesi 2010/2011 boleh menyemak keputusan peperiksaan tersebut pada 18 Mei 2011 mulai jam 10.00 pagi melalui saluran-saluran di bawah:

1) LAMAN WEB

Layarai http://www.moe.gov.my/

Klik pada pautan "Senarai Aplikasi : Pra Universiti"

Klik pada pautan "Semakan Keputusan Peperiksaan Matrikulasi Kementerian Pelajaran Malaysia"

Masukkan : Login name

Masukkan : Kata Laluan (ikut arahan)

2) SISTEM PESANAN RINGKAS (SMS)

Taip MOE MAK (no. IC) dan hantar ke 15888

Contoh: MOE MAK 92070104**** hantar ke 15888

3) TELEFON

Menghubungi kolej masing-masing di talian:

Kolej Matrikulasi Perlis
No tel: 04-9868613/614/615/616





sila klik untuk paparan yang lebih jelas.
Ini adalah maklumat yang dikeluarkan oleh Kolej Matrikulasi Perlis.
Telah ditandatangani oleh Pengarah KMP sendiri.
:)




***********************************************

Panduan di atas saya telah terima daripada seorang sahabat. Saya mohon maaf jika panduan tersebut tidak dapat membantu kalian. Sebagai tambahan, kemungkinan besar terlalu ramai yang ingin menyemak keputusan masing-masing, oleh itu trafik akan mengalami kesesakan. Oleh itu kalian mungkin tidak dapat menyemak keputusan kalian sekarang.




***********************************************

HANYA UNTUK ANDA!!!!!!!


Sila klik



--->SINI<---



untuk terus ke laman semakan keputusan PSPM 2. 

Saya telah mendapat link ini dari satu sumber. 

Menurut sumber tersbut, semakan cuma boleh 

dilakukan selepas jam 12. Seperti yang telah saya 

nyatakan, kesesakan trafik akan berlaku. Oleh itu sila 

bersabar.





*************************************************





5 people drop their comments!:

Tee A said...

xdapat cek lah ..
senarai aplikasi tu kt mane?

Anonymous said...

ha'ah x dpt cek~..asyik dpt semakan tawaran kemasukan je..diorg x tau ke yg aku ni dah amek pekse bukan nak amel lagi sekali!

Anonymous said...

betul tu.tak dapat cari pun.guna sms pun lambat je.

Anonymous said...

urm x dpt cri lorh...

Azlan The Type Writer said...

MAAF JIKA SAYA TIDAK DAPAT MEMBANTU KALIAN

SPONSOR

Ad