Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, May 26, 2011

Kejayaanku Diiktiraf UOF 3x

Asslamualaikum wbt dan salam 1Malaysia~~~ Entri kali ini cuma ingin berkongsi kisah gembira saya beberapa bulan yang lepas. Berita baiknya ialah saya telah mendapat pengiktirafan daripada UOF. Bukan UFO tau, UOF~~~ Siap dapat sijil lagi. Betul, tak tipu... Bawah ni ada buktinya.....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Bachelor of Social Networking



Master of Social Networking



PhD of Social Networking


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Mark Zuckerberg, wakil dari University of Facebook yang telah menyampaikan ketiga-tiga sijil ini. Terima kasih!!!!!!!!!



****************************************************************************

Nota kaki: Maaf, orang lain jangan jelez tau~~~






6 people drop their comments!:

kemboja said...

hahaahha.. lol

Unknown said...

hehehehehehe~~

Azri Fathurrahman said...

haha . wekkk , aku konvo dulu dari kau .. lama dah aku dah dapat phd tu .. hehe :P

Unknown said...

hehe
poyoz je kan ko...

Khairi Fakhri said...

nampak bebenor nipunye~~ :P

Unknown said...

betul pe....
mane ade tipu...

SPONSOR

Ad