Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Wednesday, May 18, 2011

Aku Ditipu dan Masih Rasa Tertipu....Cis!!!!!!





Okey, aku ditipu dan masih rasa tertipu....
Aaarrrggghhhhh
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeritan penuh ikhlas ni....


Alahai...
sebelum ni aku ada post entri NI dan entri Ni gak....
kira macam entri lanjutan la...
ala² sambungan gitu....
keputusannya???
hampeh~~~
hancus~~~
bukan kecewa result teruk, tapi......



cuba tengok no 9 tu....
rasa tertipu kan....
punya la dah kecoh satu dunia result keluar hari ni...
tapi sistem tutup lagi rupanya....
Cis!!!!
sengal yang abadi bak kata Azri Fathurrahman.

Sabor je la....
Takpe, tengok la malam ni....
tak pon esok je.....

Huh!!!
AKU TERTIPU DAN MASIH RASA TERTIPU.....CIS!!!!!!!!





4 people drop their comments!:

Azri Fathurrahman said...

aku nak check esok je lah . =.='

nanibahaudin said...

azlan tertipu.. hehehe..
sabor jek la..

Unknown said...

@nanibahaudin
azlan yang tertipu...
tak sangka, tipah tak tertipu...
huhuhuhu

Unknown said...

@azri
malam ni la...
hohohohohoho~~~
tu pon kalo dah bukak...
menipu je kojenye....

SPONSOR

Ad