Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Wednesday, May 4, 2011

Mau Gemuk????? : Khas Untuk Mereka Yang Kurus



"Adakah anda terlalu kurus dan ingin menambah berat badan? adakah anda telah mencuba pelbagai cara menggemukkan badan? masih tak berjaya?...






Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Ramai orang mengalami masalah tubuh badan yang kurus. Saya adalah salah seorang seorang daripada mereka. Saya telah berusaha untuk menambah berat dan saiz badan namun tidak berhasil. Adakah anda juga mengalami keadaan yang sama?


Sebenarnya, ada dua faktor kenapa kita tidak berjaya menambah berat badan. Yang pertamanya adalah, makanan yang diambil tidak sempat diproses menjadi nutrien yang boleh digunakan oleh tubuh secara 100% sepenuhnya disebabkan oleh kadar metabolisme yang cepat. Ini menyebabkan nutrien dibuang begitu sahaja dengan sia- sia.


Yang keduanya, adalah pengambilan makanan yang sedikit ( makan sedikit sahaja dah rasa kenyang). Perut tidak dapat menampung pengambilan makanan dalam kuantiti yang banyak disebabkan telah menjadi kebiasaan makan sedikit sahaja.


Adakah saya telah berusaha untuk tambah berat badan sebelum ini? YA! saya telah menghabiskan ratusan ringgit dengan membeli produk- produk weight gain yang ada di pasaran tetapi hasilnya tidak seperti yang saya harapkan.


Dulu, saya adalah seorang yang kurus dan mudah jatuh sakit. Salah satu sebab adalah tubuh yang lemah dan tidak mampu menghasilkan antibodi yang kuat. Sangat berbeza setelah mengambil pil ginseng. Saya mempunyai selera makan yang tinggi. Badan lebih mantap, bertenaga, dan kelihatan sentiasa cergas. Saya mengalami masalah gastrik yang serius tetapi sekarang dah OK!


Jika anda, kawan- kawan anda atau saudara- mara adalah orang yang kurus maka anda sangat digalakkan untuk mencuba produk ini. Dijamin berkesan! Jika anda bercadang untuk mengubah fizikal anda, maka pil ginseng adalah produk yang paling berkesan !!! Pil ginseng sesuai untuk lelaki dan wanita.


Sila klik SINI untuk maklumat lanjut.


sekadar hiasan




#sekadar copy and paste










4 people drop their comments!:

Areyoudys said...

as salam..
wow! menarik!~
haha.selalu dok tengok yang appeton weight gain tu~

btw, saya reader baru blog blog ni. berminat nak tahu perkembangan blog dan entri~
maka saya follow~

semoga update selalu~

=)

http://fadzli-rt.blogspot.com

syaza syahhanna said...

poyo je blog ko lan...
aku dah follow... maka follow la aku balik...
pil ginseng nk dapat mane?

Unknown said...

hahahahaha~~~
dah foolow korang~~~

klik kat --->SINI<--- kat dalam entri ni...
kat atas....
situ ada jual....

Fyqa said...

wahhhh. mnarik jugak..hihi

SPONSOR

Ad