Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Wednesday, May 4, 2011

Segmen : Blog Review By Pandai Ke Aq Berceloteh



Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia.


Kali ni nak join segmen yang dianjurkan oleh kawan aku sendiri iaitu Siti Umairah atau lebih dikenali sebagai Maira Queen dari blog Pandai Ke Aq Berceloteh.


Kalau nak join segmen ni, kena la ikut satu per satu arahan yang dia bagi. Tak banyak, ada 5 je. Mudah lagi simple. 



1
beres



2
blog ko memang comel, kiut miut gitu....
biru, tambah bunga-bunga pokadot lagi....
meng ada ciri-ciri girly la...
yang penting, bloh ni penuh imformasi
:)




3
macam best je join segmen review ni..
sebab tu la aku join..
hahahaha..
lagipun segmen2 macam sebenarnya tolong menolong sesama blogger kan....



4
aku dah lama follow blog ko la~~~
ko bile nak follow aku???



5
aku nak tag 2 orang le...





Bagi sape2 yang nak join segmen ni, klik la SINI
Takpe, jangan risau. Segmen ni tamat hujung bulan ni.
Sempat lagi kalau nak join...





5 people drop their comments!:

Azri Fathurrahman said...

aku dah join suda ~ =.='

Unknown said...

aku tau......saje je nak tag ko.....

Maira Quee said...

dh follow lama la..

peNulis SeNjA said...

salam .. singgah sini bro .. follow awak .. jangan marah erk hehehe

Unknown said...

singgah dari blog Maira ;)

Bila Ku Temu Bahagia

SPONSOR

Ad