Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Friday, May 27, 2011

~Selamat Hari Jadi Arep Malek~


Assalamualaikum wbt dan Salam 1Malaysia. Kali ni aku nak buat entri khas untuk Arep Malek. Siapa Arep Malek? Klik SINI kalau nak tau. Hari ini bertarikh 27 Mei 2011.

--->Selamat Hari Jadi Arep Malek<---


Sama macam yang orang selalu buat, aku nak doakan supaya kau panjang umur, dimurahkan rezeki, dan semoga sejahtera berpanjangan. UPU pun baru tutup. Semoga kau dapat program dan universiti yang kau nak sangat tu. Mana la tau kita sama² dapat satu U nanti. Amin.....

Bagi yang masih belum mengenali siapa mamat hensem ni, bawah ni ada gambar dia. 

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
kacak bergaya kan...

ketua tutor yang baik

telah mewakili Kuliah A4 KMP dalam pertandingan Puisidra pada tahun 2010

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Okey, semua orang dah kenal kan... Hhhmmmmm..... Hari ni dia dah cukup umur 19 tahun. Weeeeeee~~~~ Tahun ni la last ada nombor 1 kat pangkal umur Arep Malek. Tahun depan takde dah kan...



Tengok ni, aku siap buatkan kek untuk kau lagi... Apa? Pos? Lambat la... Hah? Pos laju? Mana sempat sampai... Dah la sedap... Entah² posmen dah makan kat Pejabat Pos. Takpe, biar aku makan untuk kau ye.... Hehehehehehehehe~~~

aku makan kek tak seteruk ni tau...



Birthday Wishes For My Friend


On your birthday,
I wish for you the fulfillment
of all your fondest dreams.
I hope that for every candle
on your cake
you get a wonderful surprise.
I wish for you that
whatever you want most in life,
it comes to you,
just the way you imagined it,
or better.
I hope you get as much pleasure
from our friendship as I do.
I wish we were sisters,
so I could have known you
from the beginning.
I look forward to
enjoying our friendship
for many more of your birthdays.
I'm so glad you were born,
because you brighten my life
and fill it with joy.


Happy Birthday!



By Joanna Fuchs




Selamat Hari Jadi Arep Malek


*******************************************************************************

Nota kaki: Arep, aku cilok pic ko dari FB tau... Hehehehehehe....


3 people drop their comments!:

Arep Malek said...

thank you very2 much Lan!!!
hahaha...

Ahmad Haziq Azlan said...

hahahahaha~~~
bangga tak???
ko dah terkenal 1 dunia sekarang ni...

... said...

as salam...
hehe. ucapan tahniah kepada beliau ;)

SPONSOR

Ad