Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Tuesday, May 10, 2011

Header Baru!!!!!! Terima Kasih Anish Nadea~~~




Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia~~~
Alhamdulillah, awal pagi buta ni dapat post entri baru lagi. Di sini saya nak ucapkan terima kasih buat 
dari blog 
kerana sudi hasilkan sebuah/sekeping/sehelai (apa² je la) header buat diriku.








Amacam? Apa pendapat korang? Smart tak?
hahahahaha~~~
Terbaik!!!!!!!!!


Sesiapa yang nak jadi seperti saya (dapat header FREE) klik SINI.
Itupun kalau dia sudi nak buatkan.
Hehehehehehehehe~~~~~







7 people drop their comments!:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.. stylo ar bro. smart2 :)

Azlan The Type Writer said...

trimaz bro~~~
heheheheheh...

Azri Fathurrahman said...

untung lah . aku bila lah nak pakai header balik . =.='

Azri Fathurrahman said...

btw , semartt doe header baru kau . tunggu aku ada header nanti . haha ! =.='

Azlan The Type Writer said...

azri kalo ko buat cantik, nanti ko plak buat kan....
haahahahahah....
lappy ni ade picasa je...
so takleh la nak buat...

Azri Fathurrahman said...

haha . malas aku nak buat header , takde bakat . takpe , aku nak header free juga . sabau . :P

Azlan The Type Writer said...

tunggu je la kawan tu buatkan....

SPONSOR

Ad