Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Tuesday, May 3, 2011

Kisah Pengotor : Perempuan Korek Hidung ?????!!!!!!!!!!!!!!!!!


Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia buat semua...


Hari ni aku nak berkongsi satu kejadian yang berlaku depan mata aku pagi tadi.
Ini adalah fakta. Ini bukannya auta.
Betul.....tak tipu.....



Kembali kepada tajuk entri kali ini iaitu 
Kisah Pengotor : Perempuan Korek Hidung ?????!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kejadian ni berlaku berlaku kira-kira jam 9 pagi tadi.
Aku naik motor, nak bawak kakak aku ke PERKESO cawangan Ipoh.
Lokasi kejadian kat jalan Kampung Simee, menghala ke Stadium Indra Mulia.
Waktu tadi jalan agak sesak. Banyak kenderaan ada. Motorsikal, kereta, lori, MPV, SUV..... Kapal korek dengan traktor je takde.... Maka trafik pun agak perlahan.....




Dengan kelajuan sekitar 50-60 km/j, aku terpandang ke perhentian bas yang terletak di bahu jalan.
Ada seorang perempuan. Tak pasti sama ada berbangsa Melayu ataupun Cina. tapi tengok gaya macam cina je. Yang buat aku tak tahan adalah, perempuan tu guna jari telunjuk kanan dia, sedap je korek hidung.
Adoyai~~~~~ Dari sebelum aku lalu, sampai aku dah melepasi dia, elok je, sedap je dia korek...
Walawey~~~~~~~~~

hiasan semata-mata




Kot ye pun nak korek, agak-agak la.....
Korek kat rumah ke..... Waktu takde orang ke......
Ini tidak, waktu ada beratus-ratus manusia lalu depan dia, waktu tu la dia nak korek.
Ish ish ish.... Tak malu ke?????



Buat iktibar semua ya.....
Tunjuklah adab yang baik......


ni lagi contoh kurang asam





2 people drop their comments!:

i l y l i n said...

.... speechess...!

www.fierapirot.bolgspot.com said...

hehehe...pengotor...xde tmpt len k nak korek..die xsedar kot tangan die masok lubang idong...=) singgah and follow u..=)

SPONSOR

Ad