Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Wednesday, April 4, 2012

Roti Nan Taman U Skudai Johor

Lepas penat jalan cari barang untuk basikal, kami singgah kedai mamak betul-betul di hadapan balai bomba. Klik SINI untuk baca kisah yang pertama. Rasanya ramai yang tahu kedai ni. Roti nan dia memang terbaik!!!!!!!!!!!!!


 
belek² dslr Intan. Tak pernah guna lagi. Orang lain dah habis belek kamera dia.
Teman seorang je yang belum merasa lagi.

yeay my first shot! Sumpah susah weh guna DSLR. Apa apa pun teman setia dengan Samsung ES75. Gambar² semua ni teman ambil guna kamera teman. Gambar pun cantik.

 ini dia 
Cheese Nan & Tandoori Chicken

 Harga RM8 satu set

 ini pula 
Garlic Nan & Tandoori Chicken. 
Kulit tu dah kena makan sikit.

Harga tetap sama 
RM8 satu set.


Selesai tugas kami untuk mencari barang untuk basikal hari tu. Esoknya kami teruskan usaha kami untuk meng-modify basikal. BERSAMBUNG

6 people drop their comments!:

Syazwan Che Deraman said...

perhhh..sedap gila tengok.
kat kelantan ni pun ada roti nan yang best gak.
ambe lebih suka nan cheese.

Ahmad Haziq Azlan said...

@Syazwan Che Deraman cheese moist sikit kan

Ezad Skytech said...

nan cheese terbaik kan...tanddori pun best tapi cepat muak..hee~

Ahmad Haziq Azlan said...

@Ezad Skytech
mengeyangkan

! Arjunakirana ! said...

sedap nye roti nan....

Ahmad Haziq Azlan said...

@! Arjunakirana !
memang sangat sedap

SPONSOR

Ad