Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, April 26, 2012

MENARIK: LETAK SELIPAR @ KASUT LEBIH = DENDA


Mungkin anda akan merasakan ini adalah sesuatu yang lucu, letak kasut atau selipar lebih dari dua pasang di depan bilik akan didenda. Memang agal lucu, tetapi ini adalah sesuatu yang serius!

Arahan ini tidak berlaku di kolej teman. Kolej lain la. Kolej teman selamat. Mungkinkah peraturan ini memang wujud, tetapi tidak dijalankan di kolej teman. harap-harap pengetua kami tidak menguatkuasakan arahan seperti ini. Agak tidak relevan dan tidak logik arahan dan peraturan seperti ini dikeluarkan. Apa motif disebalik arahan ini?

Bayar kolej mahal-maha tapi takkan Letak selipar lebih dua pasang pun kena denda? Lepas ni kalau mandi lebih sekali sehari pun kena denda ke nanti? Alahai~~~

12 people drop their comments!:

pha is said...

hahaha.. mhngkin nk bagi nmpak kemas dan seragam kot... aku penah baca gak notis mcm ni, tapi dah tak ingat kat mana...

Ieyza Afieyna said...

ceh.. ape la.. hbis bilik tu dua je la yg duduk eh. sorg sepasang je ?? yg len simpan bwah ktil ye.. hehe

Rapunzeel Cikilolo said...

hahaha. maybe taknak semak je. kalau bersusun takpe kot...

Anonymous said...

hahaha...tmpat ak pun sm...
juz 2 psg sorg..lau lbh kna dnda..

Ahmad Haziq Azlan said...

@pha is
usm ada ke?
hehehehe

Ahmad Haziq Azlan said...

@Ieyza Afieyna
kolej lain mmg ada yang double

Ahmad Haziq Azlan said...

@Rapunzeel Cikilolo
mungkin

Ahmad Haziq Azlan said...

@Anonymous
mana tu

pha is said...

kat usm x de.. pnah tengok masa dok kat asrama uni lain.. mklumlah, rajin joint program luar. dpt melawat banyak universiti.. hehehe

Ahmad Haziq Azlan said...

@pha is
untung la merantau jauh

Miss Lady Iena Nazir said...

kat luar bilik je xboleh kan?

hakikatnya, kalau perempuan, kat dlm bilik bawah katil, mAsyaAllah! Banyak xterkira!

Ahmad Haziq Azlan said...

@Miss Lady Iena Nazir
luar je..... hehehehehehe

SPONSOR

Ad