Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Wednesday, April 18, 2012

Kamera Aku Dicuri Orang Atau...............

Teman baru beberapa bulan beli kamera Samsung ES75. Kamera ni la yang teman guna untuk siapkan esaimen, tulis report, ambil gambar untuk pertandingan dan sebagainya. Kamera ini ternyata banyak jasa.


Kali terakhir digunakan adalah semalam sewaktu kelas Etika Profesional di blok P19 Fakulti Kejuruteraan Elektrik. Teman yakin, teman dah simpan elok-elok kamera tu dalam beg lepas guna. 

Takkan tercicir kot? Adoyai~~~~ Kena curi? Macam mustahil je orang curi. Sebab lepas waktu kelas Management teman tinggal je dalam kelas masa nak ke surau. Ramai kawan-kawan dalam kelas masa tu. Lepas Habis kelas Statistik, teman solat asar di masjid. Uish takkan kat masjid pun ada ada orang nak curi kot?

10 people drop their comments!:

Cik Adieb said...

Jin pinjam jap :D

Ahmad Haziq Azlan said...

@Cik Adieb
mana boleh.........

Rapunzeel Cikilolo said...

aku pun penah hilang kamera waktu blaja kt utm dulu tapi kat cs.. :(

Ahmad Haziq Azlan said...

@Rapunzeel Cikilolo
amboi kat cs terus

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kadang2 member pon xleh caye gak kn.. :)ape dieorang kesah.. janji dapat bnda free

Ahmad Haziq Azlan said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine
tapi ni salah sendiri

Noh Kodiang said...

mungkin tuhan nak gantikan yang lebih baik...

kot2 lepas nih leh pakai dslr plak kot...

Ahmad Haziq Azlan said...

@Noh Kodiang
amin........... mmg niat nak beli pon

Ini Kisah Tia said...

orang kalau ada niat jahat , dekat mana2 pun dia sanggup buat ..

Ahmad Haziq Azlan said...

@Ini Kisah Tia
betul tu

SPONSOR

Ad