Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Sunday, January 29, 2012

PANAS: USTAZ AZHAR IDRUS VS AJL 26

Mungkin ianya dua program yang berbeza, satu hiburan tidak berunsur keagamaan dan satu lagi pula program keagamaan. Kebiasaannya, program keagamaan jarang mendapat sambutan yang hangat melebihi program hiburan yang melalaikan.



Namun, ‘bahang’ kehangatan program keagamaan oleh Ustaz Azhar Idrus sering mendapat sambutan yang terlampau mengalakkan berbanding program yang lain. Mungkin itulah kelebihan yang dikurniakan kepada beliau yang mampu menarik minat orang ramai untuk hadir. Target besar untuk malam ini adalah sebanyak 50 000 pendengar.






TARIKH: 29 Januari 2012 (Ahad)
TEMPAT: Masjid Negeri Selangor (Masjid Shah Alam)
MASA: Selepas Maghrib

Seperti yang kita sedia maklum, program kuliah UAI ini hari bakal bertembung dengan sebuah lagi program hiburan yang setiap hari dipromosikan di media penyiaran, TV3. Anugerah Juara Lagu ke 26 merupakan sebuah anugerah yang berlangsung untuk kali ke 26 dan sering mendapat perhatian ramai.






Tempat dikerumuni MALAIKAT atau tempat dikerumuni SYAITAN? HIBURAN melalaikan atau MAJLIS ILMU yang mentarbiah diri? Ke arah SYURGA atau ke arah NERAKA? Mahu pulang dapat DOSA atau mahu pulang dapat PAHALA? Dunia yang SEMENTARA atau akhirat yang KEKAL SELAMANYA?

P/S: Pilihan di tangan anda!


sumber

10 people drop their comments!:

Bobo said...

insyaAllah penuh masjid malam ni :)

Ahmad Haziq Azlan said...

tak dapt tengok

hawiz said...

rasa yg muda2 g tgk AJL...yg berumur g tgk ceramah tu...tp mmg best pon ustad idrus nih...

budak said...

bestnye UAI..haritu pegi yg kat senawang..yang ni jauh lak..hehe..

Ahmad Haziq Azlan said...

setuju sangat.........

Ahmad Haziq Azlan said...

tak pernah jumpa lagi.....

Zahirah Dzulkifli said...

Fuhhhhh.. Panas~!!! Hoho. Saya dah lama sangat tak tengok AJL tu haaa..

Ahmad Haziq Azlan said...

hot

capt. keon alhan said...

biasanya crmh ustaz azhar ni pnuh ngan anak muda...itu yg sy dgrlah...sbb pmbwkannya yg sgt sntai...

tqaroslan said...

betul ke mmg cermah tu berjaya menarik lebih ramai org brbndg rncgn ajl?
dgr2 khbr angin je.

SPONSOR

Ad