Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Friday, January 6, 2012

Mood Studi Sampai Lebam! Esok Exam Final!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia.




Komer nampak kan dalam jadual tu ada apa. Dalam entri INI pon teman dah bagitau. Esok pagi ada exam Business Mathematics. Adoyai satu-satunya harapan untuk mendapatkan A. Subjek lain jangan harap la kau nak dapat A. Huh B? Dalam mimpi boleh la.........


Ya! Semangat studi! Semangat la sangat kan...... Buka buku Principle of Marketing je mesti menguap... Last-last tertidur.... Alahai..... 100% fakta! Gila kentang! Sama je macam belajar Sejarah.... Memang bosan la kan..... Setan pon laju je tiup mata ni kasi tidur cepat......




Semangat studi tahap gaban! Tengok meja pon berselerak je... OK Tipu! ni gambar minggu lepas sebenarnya. Tengah kalut-kalut siapkan assignment Accounting. Lepas jam 12 malam je, mesti semangat nak belajar tu hilang. Tangan pun gatal on lappy, klik kat Photoscape. Inilah hasilnya! HAHA Macam la cantik sangat kan gambar.... Serius weh, teman rasa macam cool je gambar ni. Huhuhuhu Kembang sebentar~~~


Internet di kolej memang sangat menghampakan minggu ini. Slow! Lambat macam siput! Semalam pulak wifi putus terus sampai hari ni. Tu pasal baru dapat peluang nak update. OK tipu lagi. Sebenarnya dari pagi tadi pergi studi di perpustakaan. Dalam 6.30 petang tadi baru je balik. Tapi yang bab wifi putus tu memang betul ya. Pagi tadi sebelum ke perpustakaan memang tak ada internet pun.


Rasanya cukup sampai sini je. Malam ni nak studi Maths habis-habisan. Insya-Allah, esok petang teman update lagi. Tata semua. Doakan kejayaan teman ya.....


Wassalam~~~~~

10 people drop their comments!:

ieyza afieyna said...

gudluck bro ;)

Ahmad Haziq Azlan said...

apa kes tetiba beruk plak ni...
hehehehehe
apa pun terima kasih
:)

EYFAalias said...

good luck! :D

Ahmad Haziq Azlan said...

thanks eyfa

aimaniman said...

alaa tiannya kene study,.. tensyen tapi berbaloi2 dik,... keje nanti tentu income ribu riban kalau result super power..

selamat berjaya

Ezad Skytech said...

all the best untuk exam nanti ye..:D

IMANSHAH said...

Jgn lepaskan peluang untuk score bro

Ahmad Haziq Azlan said...

@aimaniman: mencari keberkatan belajar....

Ahmad Haziq Azlan said...

untungla ezad dah praktikal........

Ahmad Haziq Azlan said...

terima kasih cikgu imanshah~~~
:)

SPONSOR

Ad