Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Monday, September 26, 2011

Hadiah Doodle daripada Khairunnisa Atikah

Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia.

Di sini saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Cik Khairunnisa Atikah kita kerana telah buatkan satu doodle yang comel dan seiras dengan saya. Sebenarnya lama dah dia buatkan. Tapi saya kan dah lama deactive, baru hari ini ada peluang nak buat penghargaan kepada beliau. 

Jangan main-main kau. Blonde rambut aku tau. Siap ada blusher lagi. Korang ada? Tak ada kan..... Hahahaha ada sesiapa yang pandai buat doodle yang nak buatkan untuk saya plak ke? Tak reti nak buat la. Kalau setakat doodle atas kertas exam tau la. Doodle² yang siap guna photoshop ni tak tau la teman nak buat.


Comel kan? Ok sekarang saya menanti mana-mana blogger yang murah hati nak buatkan untuk I. Alif Ismail ko tak nak buat doodle comel untuk aku ke?


nota kaki: ada orang tanya, dodol tu apa? doodle atau dodol?

6 people drop their comments!:

hajar mahmood said...

nak ke? haja bolehh buatt sebijik macam muka lan. hehehe

Ahmad Haziq Azlan said...

hah cepat la buat. nak tengok gak kehebatan haja guna photoshop.

alif ismail said...

amboi....tu dah dapat doodle 1 tu cukup lah tak payah nak mintak2 lagi...huhuhu...

comey lah dodol tih! boleh wat header tuh..

Ahmad Haziq Azlan said...

aku pon niat camtu gak....tapi aku tak reti buat header la....ko buatkan la kat aku....

Ezad Skytech said...

wahh..best la ko dapat doodle kan..untung2..hee~

Ahmad Haziq Azlan said...

baru satu.....nak lagi......

SPONSOR

Ad