Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, September 22, 2011

Foto Jiran Kolej Dato Onn Jaafar UTM Skudai yang Peramah


Asslamualaikum wbt dan salam 1Malaysia.

Apa khabar semua? Sihat? Alhamdulillah….

Kali ni nak buat entri ringkas je. Nak berkongsi gambar jiran kami yang selalu makan duduk semeja makan dengan kami, main bola sepak sama-sama, tengok wayang beramai-ramai….

Korang layan je la ye…. Hehehehehe….. 


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Johny merangkak ala² Jebon

George dan Paolo memang biadab tunjuk pungkoq

Tok Ketua suka candid

Romeo masih menyangka yang dia seekor biri-biri gara-gara telan pil kuda semalam


nota kaki: saya sayang jiran-jiran saya. Anda bagaimana?

6 people drop their comments!:

Ezad Skytech said...

haa..ni memang peramah..cuba2 la ko bertegur sapa dengannya...hahha~

Ahmad Haziq Azlan said...

antara yang paling dikenali adalah johny, Paolo dan George. meereka bertiga ni memang peramah. kadang-kadang-kadang Jenab pon datang bawak anak dia sekali

gamep01nt said...

Haha. Kat UM, monyet masuk bilik aku trus. lagi true

Ahmad Haziq Azlan said...

hahahaaha
hari tu kera baru masuk bilik kawan aku. siap tinggal taik lagi. lupa tutup tingkap punya pasal

Faz_cs said...

balik kelas byk kera duk lari bertempiaran...pernah tserempak selongkar tong sampah...ingatkn kucing..bile pergi dkt, kera rupanya!haha..

Ahmad Haziq Azlan said...

hahahahaha
utm pon bela kera jugak ke

SPONSOR

Ad