Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Tuesday, June 14, 2011

Mengapa Lelaki Berubah Menjadi Gay?



[Entry ini tiada kaitan dengan sesiapa pun, baik lelaki mahupun perempuan.. Hanya penulisan biasa yang gila² dari otak yang tengah serabut]

*Gambar dari google*

Si Lelaki GAY : Tension dengan perempuan.. Sikit2 nak merajuk.. Bila tak pergi shopping mula nak tarik muka.. Macamlah muka tu cantik sangat.. Aku lagi cantik kot.. Dah tu, langsung tak memahami.. Kalo dia punya masalah, aku dah rasa macam dalam Zon Bengang HotFM.. Suka hati dia nak lepaskan marah.. Tension aku pulak, dia boleh tutup telinga dengar lagu "kalau cinta jangan kacau.. kalau sayang tak perlu marah.." Ceh! Yelah sayang, memang aku tak kan kacau dan tak kan marah sebab aku akan cari jantan!

*Gambar dari Google*

Si Lelaki GAY : Frust giler dengan minah tu.. Aku tau lah muka aku tak hensem macam Fahrin Ahmad, tapi aku ni sama level apa dengan dia.. Aku mudah nak menangis dan aku juga graduan dalam bidang undang-undang.. Ok, mungkin rambut aku tak macam Aidil Zafuan dan Adha Zaquan, tapi aku hebat jugak main bola tau.. Walaupun main peringkat sekolah je.. Banyak dah duit aku habis untuk belanja kau tengok wayang dan aku masih ingat lagi kita gelak sama2 tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah pastu kau peluk aku sebab takut tengok filem Khurafat.. Semua tu jadi memori terindah sayang. Tapi mengapa kau buang aku? Kenapa kau tak boleh terima aku as your boyfriend? Aku kecewa sangat sebab kau perempuan yang ke-7 tolak aku.. Baik aku cari jantan je!

*Gambar dari Google*

Si Lelaki GAY : Dah memang naluri I dari kecik perempuan, so? Tengok ni tangan I lagi lembut sebab I guna Johson's Baby.. Walaupun I bekerja keras kat dapur masak, tetap tangan I bersih, suci gitu.. Masakan I, maha hebat you all.. Kalah tiga orang anak dara pingitan jiran sebelah rumah I tu.. Dorang makan malam bukak yang ayam brands tu je.. Kadang2  lauk dorang telur dadar, telur mata lembu, telur rebus, tapi telur I dorang tak boleh usik tau.. No no no.. Bercerita pasal tangan, tangan I ni semua kerja perempuan I sapu  habis.. Lebih handal lagi, siap boleh jadi mak andam dan tempat Eric pun I boleh ganti.. Jangankan ruang tamu dan bilik tidur, bilik air pun I mampu deko cantik2 tau.. Macam rumah I and suami.. Opsss!


*Gambar dari Google*

Si Lelaki GAY : I memang tak tahan you tengok body macam ni.. Rasa nak terkam je.. Syok ape peluk2 lepas tu @#$%^&*(+ Maaflah sebab perempuan tak punya body macam ni, so I agak kurang bernafsu sikit..  Yang buat I bertambah tak tahan bila ada yang terbonjol.. Syaitan memang suka tau bisik2 kat telinga I suruh buat dosa ni.. Kadang2 tu memang termakan jugak dengan hasutan.. Nak buat macam mana, I bukan manusia yang sempurna.. Tapi perempuan seksi yang lalu depan I, I tak tengok sebab I rasa dorang gedik.. I benci sangat.. Tengok lelaki, kalau hensem sekali pun sentiasa cool.. Tu yang buat I cair you all.. With him!
________________________________________________________________________

[Maaf andai ada yang terasa hati.. Penggunaan nama hanya untuk hiburan semata-mata]


SUMBER DARI SINI

2 people drop their comments!:

SPONSOR

Ad