Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, June 23, 2011

KEJOHANAN SUKAN TAHUNAN MRSM TRANSKRIAN 2009

KEJOHANAN SUKAN TAHUNAN MRSM TRANSKRIAN 2009


Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia.
Entri kali ni nak share la kenangan pahit manis zaman sekolah menengah dulu. Dulu bersekolah di MRSM Transkrian, Nibong Tebal, Pulau Pinang. Hohoho~~~ Jauh tu.....Rumah di Perak, tapi sekolah di Pulau Pinang. Ah normal la tu.... Yang dari Johor pun ada juga....Classmate aku sendiri pun rumah dia di Kuching, Sarawak(bapak dia kena pindah sana).

!!!ATLET PERKASA MERAH BERKUASA!!!

Inilah tagline rumah alpha bagi tahun yang dicipta sendiri oleh Cikgu Asnor. Yang bestnya, rumah ALPHA menang tahun ini!!!

Ye!!!!!!!!!!!!!!!!

Tapi yang tak bestnya, aku tak ada time hari sukan. Sukan hari Sabtu, tapi hari Jumaat lagi aku dah pergi ke MRSM Kubang Pasu, Kedah untuk program Minggu Bahasa MRSM Peringkat Zon Utara. Masuk apa? Biasalah, sajak....Tak menang pun....Sedihnya kalah takde nombor....Takpe, yang penting dapat merantau....

But still, memang sedih la tak dapat join sukan tahun ni. Apa tak nya.... 2009 ni la last aku nak masuk sukan sekolah. Form 5 nak SPM dah....Adoyai~~~ Ralat gila~~~

Yang penting........Menang!!!!!!!!!!! Hehehehehe.....Korang enjoy la pic² yang aku berjaya copy dari classmate aku. Hohohohoho.....Bawah ni semuanya classmate aku. Kelas 5 Forensic.


kakak abang F5 bergambar dengan adik-adik


tak senonoh betul diorang ni kan hahahahaha.....


geng F5 2009 yang sakan sokmo

Farhana & Sharifah
Lepasan Program Matrikulasi KPM di KM Kedah
Jurusan Sains Hayat

Rajmatul 'Ain
Uitm Puncak Alam
Jurusan Perakaunan

Raimy Rahim
KPTM KL
TESL

Farihaini & Gunavickneswary
UiTM & UTP
Undang-undang & Kejuruteraan Kimia

aku sorang je tak ada dalam ni

tak boleh blah.....sanap dari belakang

aku tak tolong buat....Tolong tengok je....

Shahmir Amirul
Lepasan Program Matrikulasi KPM
KM Pulau Pinang
Jurusan Sains Fizikal

laju! laju! laju!



nota kaki:indahnya kenangan silam.....

0 people drop their comments!:

SPONSOR

Ad