Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Tuesday, June 7, 2011

Debaran Penantian 24 Jam Terakhir

Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia.

Wah~~~ 
Dah nak bersawang blog ni rupanya...
Maklumlah, dekat 2 minggu balik kampung....
Internet pun takde kat rumah...
Jangan kata blog tak update, facebook pun tak bukak...


Tapi status tetap maintain update... Apa tak nye.... 
Aku kan pengguna FB SMS...
Kalau muncul kat HOME korang tu, mesti ada status yang hujungnya ada tulis [via Celcom SMS].
Ada je kawan² yang menyakat dan menyindir.
"Aih takkan online pakai enset je kot~~~"
Hhehehehe....Pembetulan ye....Aku tak online pun ye.....
Harap maklum ye....
hohohohohoho~~~



Ok, kembali kepada tajuk entri kali ni, aku memang tengah berdebar menanti 24 jam terakhir ni.
Tak sabar nak tunggu munculnya 8 Jun 2011 tepat jam 12 tengah malam esok.
Korang mesti heran kan kenapa aku exited giler sekarang ni???
Hehehehehehehe.....sabarlah ye.....tunggu entri yang seterusnya.....
InsyaAllah aku akan bongkarkan semuanya nanti....
Tungguuuuuuuu..............


*********************************************************************************

Nota kaki: Serius tak sabar dah~~~~


3 people drop their comments!:

Anonymous said...

saspen lar ang nie ..
bgtau jelar .. :P

Unknown said...

hohohohohoho~~~~
tunggu la malam ni...

yondaeme said...

http://haeminhyun.blogspot.com
follow

SPONSOR

Ad