Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Tuesday, December 13, 2011

PEREMPUAN MATA DUITAN | KELAS SANGAT KE JUAL BURGER?






Erk agak terbakar la jugak teman dengar perempuan ni cakap. Jelas kebongkakan dan sifat materialistik di situ. Kepada perempuan-perempuan di luar sana, sesungguhnya keikhlasan hati itu lebih baik daripada wang ringgit. Janganlah menjadi wanita yang boleh dibeli dengan dengan duit. Ambillah iktibar dari kisah ini.....

6 people drop their comments!:

anamizu kaito said...

perhh mulut mcm nokharemm..
buat malu kaum je..cis~




luv,
cik ana

Ahmad Haziq Azlan said...

mulut longkang?

Joe_Hans said...

dia xreti nak menghargai org.. 1 day dia akan kena balik..tapi lebih baek kita doakan dia supaya berubah.. :)

nasha sanza said...

memang la,,tak patut..duit bukan segalanya..

Ezad Skytech said...

pergghhh...ayat bukan main lagi tu...betul2 pandang duit je tu...adehhh....masalah2~

Ahmad Haziq Azlan said...

over giler kan..

SPONSOR

Ad