Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Sunday, December 4, 2011

IKLAN COCA COLA YANG MENGHINA ISLAM

Yahudi memang tak akan pernah berhenti untuk menjatuhkan Islam. Kali ini mereka cuba menghina agama Islam melalui iklan produk terkenal yakni Coca Cola. Iklan ini tidak wujud di Malaysia. Kalau muncul di Malaysia, mesti kena banned 10 tahun punya. Hohohoho~~~~




Cuba perhati gambar di atas betul-betul. Kita lihat si Imam jelas berkopiah berjenama kopiah. Jubahnya juga dililit dengan jenama Coca Cola. Kita perhatikan si jemaah pula. Dari jauh mungkin kita lihar seperti sejumlah botol Coca Cola yang disusun rapi. Tetapi sebaliknya yang berlaku. Ianya adalah 8 orang jemaah yang telah diedit sama seperti si Imam, berkopiah dan berjubah jenama Coca Cola. Biadap sungguh mereka ini. 




Sekarang kita perhatikan perkataan Coca Cola itu sendiri. Trademark Coca Cola tu, cuba diterbalikkan. Dengan penuh hati-hati, cuba kita baca kembali ejaan Coca Cola itu kembali. Jelas! Coca Cola telah berubah menjadi "La' Muhammad La' Maakah" yang bermaksud "TIADA MUHAMMAD TIADA MEKAH". Satu lagi penghinaan Yahudi terhadap Islam! 


Sedarlah wahai Muslimin dan Muslimat di luar sana. Andai kita mengucapkan kata-kata di atas, secara tidak langsung akidah kita terbatal kerana cuba menolak agama Allah yakni Islam. Oleh itu, berhati-hatilah. jangan kita mudah terpedaya dengan anasir luar seperti mereka ini. 


Sebarkanlah pesanan ini kepada raka-rakan anda. Ambillah peluang ini untuk menyelamatkan agama Islam kita kerana Yahudi tak akan pernah berhenti menjatuhkan kita, kerana mereka tahu mereka tak akan menang melalui peperangan, sebaliknya melalui suntikan nurani dari dalam diri yang lemah ini.

7 people drop their comments!:

Ezad Skytech said...

agak melampau mereka ni..

Unknown said...

teruk kan

CINTA UNTUK KITA said...

grrrrr...

Unknown said...

bunyi apa tu

K O R I E said...

oish bijak betul org yahudi unt jatuhkan umat islam..

btw, salah x klu kita minum air coke?

Unknown said...

tak tau la nak kata camner

CINTA UNTUK KITA said...

tu bunyi geram en. azlan... hehe

SPONSOR

Ad