Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, December 1, 2011

BADAN BERKETUL-KETUL TAPI MALAS SEMBAHYANG

Apa gunanya badan muscular, ketul sana, timbul otot, jelas di baju ketat, ketul sini, badan ketak-ketak, urat timbul, seksi di mata wanita, menggoda di mata janda tapi kalau bab sembahyang pun liat? Bebanan berpuluh kilo, yang sampai lebih 100kg pun lalu angkat, tapi kalau bab solat tak larat pulak. Terutamanya solat subuh. Memang liat betul kan kita nak bangun. Lainlah kalau diri tu memang dah kuat iman. Dengar je azan terus ambik wuduk. susah wo nak jumpa orang macam ni......





Jadi sama-samalah kita ambil iktibar. Sesungguhnya solat itu tiang agama.

6 people drop their comments!:

fadh leyanie said...

Iklan berguna+terbaik.Sama2lah mngerjakan solat.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

badan yang kuat tidak semestinya mampu angkat selimut pada waktu subuh :)

Ahmad Haziq Azlan said...

betul betul betul

Tihara said...

bagus...peringatan yg berguna

X-klusif said...

btul gak..baek x yah ade muscle lngsung tpi kuat smayang..haha!

Anonymous said...

Ok dari yg bdn kurus kering tp malas nk solat.apa pun x boleh

SPONSOR

Ad