Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Wednesday, June 15, 2011

Selamat Hari Jadi FBI ! ! ! ! !


Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia. Kali ni nak buat entri khas untuk FBI. Bukan Faizal bin Ismail DJ Hot FM tu la. Tapi Fadhil bin Ismail. Siapa dia? Klik SINI kalau nak tau. Hari ni 15 Jun 2011 hari jadi dia yang ke-19.

-----> Selamat Hari Jadi FBI<-----

Aku doakan kau panjang umur, murah rezeki, dan sejahtera berpanjangan. UPU nak keluar sebulan lagi. Moga² ko dapat U dan program yang ko nak tu. Mana tau, kita sama² dapat satu U nanti. Amiiiinnnnnn........

Bagi sesiapa yang masih belum mengenali manusia yang bernama Fadhil bin Ismail ni, bawah ni ada gambar dia.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

smart habis la tu

dinner dengan sultan

dengan adik bongsu dia

bukti yang dia memang hot. siap masuk paper lagi

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Fadhil ni roommate aku selama beberapa bulan di matrik. Matrik mana? Matrik Perlis la. Kolej Matrikulasi Perlis atau lebih dikenali sebagai KMP. Orang kata matrik ni setahun. Mana ada setahun sebenarnya. Dalam 10 bulan je. Kami tinggal sebilik sejak hari pertama daftar masuk 10 Mei 2010 hinggalah 20 April 2011 kami daftar keluar.


Tengok ni, aku siap buatkan kek untuk kau lagi. Nak ke? Jauh sangat la. Tak dapat la nak bagi kat kau. Takpe, biar aku tolong makan untuk kau. Manis kat mulut aku, manis la kat mulut kau.


aku takde la seteruk mat saleh ni makan kek kau



The Day After Your Birthday



The day after your birthday,
you look in the mirror to see:
a) you've got a zit from eating all that cake;
b) your love handles have expanded a half inch;
c) you singed your eyebrows blowing out the candles.


The day after your birthday,
a) you require six extra hours of sleep;
b) you can't find your living room under the birthday debris;
c) you wonder how you could possibly have done THAT.


The day after your birthday, it's time to:
a) return some gifts (what IS that, anyway?);
b) call your friends and apologize for yesterday;
c) get out of the country, fast.


The day after your birthday...
we should all look so great
and have it so good!


Happy Birthday!
Appreciate yourself and your life!



By Joanna Fuchs

********************************************************************************
nota kaki: aku cilok pic ko dari FB

SPONSOR

Ad