Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Tuesday, June 7, 2011

Penantian 11 Jam Terakhir

Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia.


Ok sambungan daripada entri sbelum ni. Klik SINI.
Ada 11 jam lagi sebelum masuk ke 8 Jun 2011.
Sebenarnya aku menanti tawaran ijazah pertama daripada UniKL.


Korang tau ke UniKL ni apa?
UniKL ni sebuah universiti hak milik MARA.
Universiti tiptop wo~~~


aku dah apply kira-kira 2 minggu lepas.
Mengikut jadual, keputusan akan keluar pada 8 Jun.
Tak sabar la kan nak tau...
Mana la tau sekali dapat....



sila klik untuk lebih jelas


Kat atas ni adalah 3 program yang aku boleh apply.
memang limit 3 je....
Mintak² dapat la yang 1st tu...
Aku minat sangat Accounting wo...


Ye la, nama pun ex student matrix perakaunan kan...
Kena la target ambek Akaun jugak....
Keputusannya??????
Sabar......Tunggu......Tak tau lagi......
Dah tau nanti aku kan share dalam entri yang seterusnya....

*****************************************************************

Nota kaki: Memang tak sabar dah.....


5 people drop their comments!:

miezah said...

ooow..
aku dpt unikl nie tp ..
aku tggu upu dlu ..
gud luck ..

Ahmad Haziq Azlan said...

aku pon tunggu upu gak...
kalo dapat unikl pun belum tentu lagi nak pegi...

アヌム ちゃん said...

good luck :) sabar menanti ye..

miezah said...

betol tuu ..
unikl hnya lah backup ..
huhu ..

Ahmad Haziq Azlan said...

berjaya!!!!!!!!!!!!

SPONSOR

Ad