Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Saturday, February 11, 2012

Ahli Bina Badan Gegar Nasi Lemak Kopi O

Belum sempat teman taip entri ini, sudah ada yang singgah ke blog teman ini dengan keyword sazali samad di nasi lemak kopi o tv9 11 februari 2012. Maka dengan tidak sengaja, pembaca tersebut telah ke ENTRI INI. Ok, ada kaitan la juga dengan bina badan walaupun tiada kaitan dengan rancangan ini.

Untuk slot Inspirasi Personaliti, jaguh bina badan negara yang juga tujuh kali Mr. Universe, Sazali Samad telah menjadi tetamu undangan. Dari semalam teman tak sabar nak tengok rancangan ini. Slot ini bermula sekitar jam 9.30 pagi. Mungkin ramai yang menanti sejak awal rancangan pada 8 pagi. 

Di bawah ini antara gambar yang berjaya teman rakamkan. Rakam atau tangkap guna kamera je sebab teman  tengok di TV. Kalau tengok online boleh la screenshot je....














tak tau apa kes dengan gambar ni. dah 3x upload tapi semuanya rosak.
Noki sedang menayang bisep beliau




 gila besar tangan dia. bila entah nak dapat tangan besar macam ni


 Sazali Samad kata ini antara pose wajib dalam pertandingan






 semua pun nak posing








Noki tu baru berusia 20 tahun. Dia panggil Uncle Sazali. Rasanya anak dia masih lagi kecil. Maka masih layak di pangil abang. Takde pun tua mana. Dah 40 ke? Belum? Entah la.... Dah Google pun tak jumpa tarikh lahir dia......


Video ini turut dipaparkan dalam slot tersebut. Hurm..... Ada sesiapa yang berminat dengan bidang bina badan ini? Bagimana pula dengan si wanita? Mahu teman lelaki mahupun suami seperti ini?

6 people drop their comments!:

Anonymous said...

Singgah sini dari segmen Beb Ashaari :)

Unknown said...

siapakah Beb Ashaari?

Zahirah said...

Menakutkan -.- Hahaha

Unknown said...

apa yg menakutkan tu

Ezad Skytech said...

sekali dgn pengacara dok posing2 tu...haha~

Unknown said...

malangnya pengacara tu kurus sangat

SPONSOR

Ad