Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Tuesday, February 21, 2012

Motif Sangat Video ni

Tajuk di atas sememangnya tidak memenuhi tatabahasa Bahasa Melayu yang betul. Harap dimaafkan.




Apa motif video ni dihasilkan? Entah la....... Berdasarkan uniform, mereka adalah pelajar UniKL. Maaf andai salah. Tak nak cakap apa-apa. Sekadar berkongsi. Peace :)

13 people drop their comments!:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

cam bangang jerrrr

Ahmad Haziq Azlan said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine kesian la kat diorang haha

gamep01nt said...

HAHAHA kelakar weh!!! background lagu strokes pulak!!

Ahmad Haziq Azlan said...

@gamep01nt haha
menarik kan

Ezad Skytech said...

haha...aku pun tak paham apa motif dorang ni...haha~

Ahmad Haziq Azlan said...

@Ezad Skytech
LOL

Hanie Dew said...

ala tak dapat view. kat opis. mlm kang la tgk kat umah.

Ahmad Haziq Azlan said...

@Hanie Dew ai ofis block utube ke

Hanie Dew said...

haah ofis block.utube,fb,dan sewaktu dengannya.sib baik la blog tak block. hahahha..

beb nak wat x-change tu tak kira ko nak wat ngan sesape pon bole. nak eksperimen x-change ngan kitrg pun bole. kitrg tak kesah pom. =)

Rtp Farra Arisha said...

big LOL XD

Ahmad Haziq Azlan said...

@Hanie Dew ok...

Ahmad Haziq Azlan said...

@Rtp Farra Arisha jom ketawa

Anonymous said...

bro, kami buat suka-suka vid ni pun perlu ke kena ada motif kukuh ? kalau nak ikutkan blog yg korg tulis tuh lagi bangang .

SPONSOR

Ad