Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, February 23, 2012

Harimau Ditikam Samurai | Malaysia Tumpas 0-4 Dengan Jepun

Apa sudah terjadi? Metro salah terbit berita?


Antara sedutan permainan yang berjaya dirakam melalui RTM1. Jepun berjaya menguasai permainan dengan menjaringkan 2 gol dalam 45 minit pertama. Manakala pasukan Malaysia melopong saat ketika itu.


 permainan sedang rancak berlangsung





 kepenatan

 antara penyokong Jepun yang hadir



 Harimau cedera



 berlaku pertukaran pemain Jepun



 ini warna ungu atau merah jambu

 satu insiden berlaku sebaik sahaja wisel penamat dibunyikan

 pengadil berjaya meredakan keadaan

wajah-wajah bangga rakyat Jepun

pemain terbaik Jepun yang telah menjaringkan gol kedua buat mereka


Apa sudah jadi? Permainan tamat dengan keputusan Malaysia 0-4 Jepun. Rakyat Malaysia pasti berasa kecewa dengan apa yang telah terjadi. Walau bagaimanapun, kami takkan salahkan Khairul Fahmi membiarkan gawang gol Malaysia dibolosi kerana permainan antara kedua-dua pasukan sememannya sengit. Jauh lebih hebat andai hendak dibandingkan dengan permainan yang lepas-lepas.

Kami sebagai penyokong tegar Harimau Malaya tetap berbangga dengan mereka walaupun tumpas dengan Jepun. Hal ini jelas dengan sorakan bangga para penyokong di stadium setelah wisel permainan tamat dibunyikan. Diharapkan insiden-insiden negatif yang dipaparkan dalam permainan tersebut tidak akan berulang lagi pada masa hadapan.

Kami sayang Harimau!!!!!!!

10 people drop their comments!:

IMANSHAH said...

pink uols

Ezad Skytech said...

haha..asal metro tu...sedih sgt ke..?hee~

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

walaupun malaysia kalah, aku akan tetap sokong harimau malaya.. malaysia boleh!!!

Nur Syazana Mohammed Sani said...

jangan time menang jar nak sokong . time kalah nak mengutok .

zana tetap sokong HARIMAU MALAYA !

entry baru --> http://syazanasani.com/lagi-ciplak-menciplak/

pha is said...

tak minat bola.. tapi, dah malaysia lawan, sokong jugak la sikit2.. hehehe

Ahmad Haziq Azlan said...

@IMANSHAH
pinky

Ahmad Haziq Azlan said...

@Ezad Skytech
paper lain takde ke

Ahmad Haziq Azlan said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine
harimau boleh!!!!

Ahmad Haziq Azlan said...

@Nur Syazana Mohammed Sani
setuju dengan anda

Ahmad Haziq Azlan said...

@pha is
sama dengan anda

SPONSOR

Ad