Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Wednesday, February 29, 2012

Tersedak Dengar Berita Letupan

Kelas hari ni tamat jam 1 tengahari. Setelah selesaikan beberapa perkara, jalan jalan di Pesta Buku UTM, teman dan rakan-rakan bergerak ke Arked Meranti melalui Fakulti Alam Bina.


Kebetulan jam telah melepasi 1.30 petang. Jadi sambil kunyah nasi, lauk pauk, mata pun tak lepas dari tonton berita 1.30 TV3. Wow!!!!! Gas meletup!!!!! Kebabom sana sini. Api sampai cecah langit. Oh kilang gas memasak meletup rupanya............


Tapi teman sorang je yang tengok... kawan-kawan yang lain buat tak tau je..... Bila teman mention kat diorang, baru la diorang macam nak tau sikit......

Uish bahaya betul kilang gas ni.... Senang nak meletup sana sini. Laporan mengatakan tiada kemalangan jiwa. Punca dikatakan dari gas yang bocor. Tak cukup kuat kimpalan barangkali. Yang kelakar mengapa penjaga stor harus melarikan diri? Segan nak masuk TV? Ataupun wujud khianat di sini? Apa apa pun semoga kejadian seperti tidak berulang lagi.....



nota kaki: tak tersedak pun. cuma terkejut

8 people drop their comments!:

Ca Cik Duyung said...

kawan tu khusyuk sangat makan..hehe..

org2 yg keje kat kilang2 camni mmg berisiko tinggi kan...malang tak berbau..nasib xde kmlgn jiwa..

アヌムちゃん said...

nsb baik xde kemalangan jiwa kan.huhuu

[PCL] said...

tong gas kat rumah pun kena chek ...mana tau ada bocor gak.

Ahmad Haziq Azlan said...

@Ca Cik Duyung
takut kan....

Ahmad Haziq Azlan said...

@アヌムちゃん
alhamdulillah

Ahmad Haziq Azlan said...

@[PCL]
cek cepat

Aliff Haikal said...

bahay gilerrrrrr kalau lah kilang tu berdekatan dengan kawasan perumahan . aiseyyman

Ahmad Haziq Azlan said...

@Aliff Haikal
takpe kita selamat

SPONSOR

Ad