Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, November 3, 2011

Pelajar Mengugut Gurunya Untuk Mendapatkan 3 Markah

Seperti mana yang semua sedia maklum, hampir setiap hari kita akan mendengar pelbagai jenis jenayah yang dilakukan dari kalangan pelajar tanpa mengira usia. Terbaru, seorang pelajar bernama Samson telah mengugut guru Matematiknya supaya memberikannya 3 markah. Jika tidak, dia akan mencederakan rakannya dengan menggunakan kapak milik bapanya. 




Bagaimanapun, si guru bertindak berani dengan mengingkari arahan dan ugutan Samson. Pastinya Samson tidak berjaya untuk mendapatkan 3 markah yang dimahukannya. Status Samson dan guru Matematik tersebut masih lagi misteri sehingga kini.

11 people drop their comments!:

AlongUsop said...

hahah.. along dah penah jumpe dah gambo ni..

terbaek la title ko.. kih3.. :P




*macam pernah jumpe?.. hmm.. memang along pnah dtg sini pon.. :)

Ahmad Haziq Azlan said...

ganas kan

Aesya Zealous said...

hahah..3markah je ponnn

Ahmad Haziq Azlan said...

3 per 3 dapat 100% wo

ieyza afieyna said...

haha.. mcm ni pun ade .. ape la punye anak murid..

Ahmad Haziq Azlan said...

pelajar alaf baru

Azri Fathurrahman said...

pacman? surd? hahaha! XD

hawiz said...

tudia...teruk2..aku slalu ugut tlak merkah student2 aku...kah3..

shafiqabdshukor said...

dahsyat..
kesian orang lidi tu..
hahaha

hira said...

ganas bebenor budak-budak sekarang. ketuk juga kepala tu. nakal~ haih. hahaha

pengemis Cinta~ said...

huish.dasyat..pandai betui ugut ea..

SPONSOR

Ad