Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Monday, November 21, 2011

EMAS YANG MEMALUKAN | INDONESIA MAIN ACI KEJAR DENGAN THAILAND



Aku tak faham betul la dengan pesilat Indonesia ni. Nak lawan, lawan la betul-betul. Jangan la main aci kejar pulak. Boleh pulak menyorok belakang pengadil. Macam budak kecik je. what the hell is this? Walawey~~~ Buat malu je la weyh.... pastu boleh menang dapat pingat emas pulak..... What the fish? Adakah si pengadil itu sendiri telah disogok agar memberi kemenangan buat Indonesia? Wallhualam. Kita tak tahu. Mereka yang terlibat sahaja yang tahu mengenai kebenarannya.

8 people drop their comments!:

Ezad Skytech said...

erk...macam mana boleh menang ni..mengarut...tak logik...huuhhh~

Ahmad Haziq Azlan said...

entah aku pon tak paham

sergeant keroro said...

=,=

Ahmad Haziq Azlan said...

apa maksudnya?

محمد رازيق said...

hehe.. aku pun pun tak paham ni..

ipin90 said...

pesilat indonesia telah dapat banyak mata jatuhan terhadap thailand..so bila dah banyak mata xperlu nk lawan lg cuma bazirkan masa saja

Ahmad Haziq Azlan said...

@raziq: sama la

Ahmad Haziq Azlan said...

@ipin90: oh macam tu ke

SPONSOR

Ad