Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, November 3, 2011

Cuti Berblog Seminggu

Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia.

Malam ni aku balik Perak. Bas 10pm. esok pagi baru sampai rumah. Macam sebelum ni gak, kat rumah aku takde internet so aku tak dapat la nak online. Macam takde guna je bawak balik lattop kan. Kemungkinan besar Jumaat kembali semula ke UTM. Sebab ada Kem Bakat di Teluk sari, mersing. Dengar2nya nak buat ekspedisi ke sebuah pulau. Insya allah akan join kem tu. esik petang kena pergi ke teluk Intan untuk tukar tarikh tiket. Tiket asal hari sabtu. maka sambai johor Ahad. apa apa pun aku nak ucapkan kat semua Selamat Hari Raya Aidil Adha dan Selamat Bercuti. Ingatlah orang yang tersayang. pandulah dengar cermat. 

wassalam~~~

3 people drop their comments!:

KiMiE said...

takpe..seminggu bukan lama..

aina afiq said...

selamat jalan n take care.. =)

hira said...

rileks. take care :)

p/s : selamat hari raya aidiladha :D

SPONSOR

Ad