Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Wednesday, November 16, 2011

Cuak! Azlan The Type Writer dah kena remove!

Tadi sekitar jam 10.30 pagi awak pegi le online kejap di CICT. Nak usha blog kejap. Huh? What the fish? Blog ni tak wujud? Apakah salahku? Blog ni kena remove dengan Google ke? Cual! Cuak! Cuak! Memang menggelabah sebentar la wa cakap lu.....


Try login blogger plak. 




Verify your account



We've detected unusual activity on your account. To



immediately restore access to your account, choose how to 


verify your account. 



Apakah erti ini semua? Aku ada post benda pelik-pelik ke sampai jadi camni? Rasanya tak pernah pun.... Kalau betul pun, kat luar sana lagi banyak blog yang bukan bukan. Elok je tak kena remove pon..... Akhirnya aku terpaksa mengalah..... Aku pon bagi nombor talipon. Pastu tunggu verification dari Google. Tup tap tup tap....... Eh? Takde jugak? Walawey~~~~ Rasa macam nak menjerit je tadi...... Google tak pulangkan lagi blog aku...... 


Tapi aku cool je, berfikiran positif la konon kan. Logout, pergi makan. lalalalalalalalala~~~~~ Huhahuhahuhahuha dengan kawan, pastu balik kolej. Sampai bilik baru online semula. Alhamdulillah, dapat balik dah blog aku ni.... Selama ni dok dengar blogger lain je kena. Tak sangka hari ni jadi kat aku sendiri. Cobaan~~~~


Hari ni amat sibuk. Lepas ni nak uruskan dokumen PTPTN kat KTF plak. Harap-harap takde masalah la nanti...... Tunggu duit masuk akaun je nanti......

7 people drop their comments!:

aishareoils said...

oh..penah jd....nnt try log in semula...kdg2 mmg die x betol..huhu

rahman said...

ape ko dah buat sampai jd camni nie??

Unknown said...

@ecah: google mmg gila

Unknown said...

@rahman: aku tak bersalah pon

NadiRah said...

ptot td rmai org kat ktf..ingt pe td..huhuhu

Unknown said...

jalan2 kat ktf tadi

Ezad Skytech said...

aq pun da pernah kena macam ni..cuak wooo...haha~

SPONSOR

Ad