Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Monday, November 14, 2011

Anon Offer Trafik Meletup

26 Oktober 2011, sekitar jam 11.45 malam muncul satu komen dari seorang anon.  Anon ni buat iklan ala² direct selling pun ada jugak. Cuba tengok bawah ni.











Kalau mata korang tajam, cuba tengok tarikh dan masa. Jadi mungkinkah si anon tersebut
merupakan seorang blogger dari Negeri Sembilan? Hohohohohoho~~~~ Main-main kau....
Kalau aku ni seorang hacker meletup, mesti aku dah boleh trace kau. Pastu terus muncul kat video
cam dia. Hahahahaha nampak sangat aku ni terpengaruh dengan movie kan. Tapi itu semua tak mustahil.
Boleh je berlaku kan....

Jadi kepada semua blogger di luar yang teringin nak buat iklan melalui komen di entri,
anda tak berselindung di sebalik nama anon yang sedap tu. Apa kata terus guna akaun sebenar.
Kemungkinan besar boleh berlaku interaksi dua hala. Tak rugi wo.... Kalau kau guna nama anon, lagi 
lah aku takut nak klik link yang kau bagi tu. Serius, aku tak berani nak klik. Mana la tau
ada virus kan.....



Nota kaki: sediakan anti virus sebelum aktif menggunakan internet

4 people drop their comments!:

Ezad Skytech said...

aq seram nak klik link2 ni...lagi2 dari anon..takut ada virus je...heee~

Unknown said...

tu la pasal.....taknak aku klik....

NadiRah said...

errkkk...
x paham.. @_@

Unknown said...

sila fahamkan secara perlahan lahan

SPONSOR

Ad