Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, April 28, 2011

Kisah Penculikan-Ku : Bahagian Terakhir

Terlebih dahulu, aku nak mintak korang vote aku dulu dalam DIGI CONTEST.
Ada 2 kategori. Picture of the Year dengan Blogger of the Year.
Senang je kalo nak undi.
Korang klik je 2 ikon yang ada kat blah kiri ni.




<-------------------------------------------------------------------------------------





<--------------------------------------------------------------------------------------

ok, berbalik kepada tajuk entri di atas.

Entri ni bersambung dari entri sebelum ni.
Klik SINI untuk ke entri sebelumnya.

ini bukan MyVi sama yang kami naik

Disambung cerita, aku pun bukak la pintu belakang....
Cak! Ba~~~~~~ Azmi tersengih macam kerang busuk je bila nampak aku. Alah Azmi.... Sebelum sempat dia cakap banyak, aku terus cakap, "Mi ko jangan nak cakap Perak!"
Apa tak nye, tunggang langgang dia cakap.... Salah tatabahasa la.... Salah guna perkataan la..... Ini lah masalahnya kalau budak Pahang nak cakap Perak....


Azmi jadi drebo. Sebelah dia ada kakak senior UTP tahun kedua, sape ntah nama dia. Tak tanya pun.... Aku dengan Zulfikri duduk belakang je. Kereta pon vroom vroom memecut ke arah Simpang Pulai....


----->dalam kereta<-----
*pot pet*pot pet*pot pet*pot pet*pot pet*



Mengimbas kembali perkenalan aku dengan deme ni
(mula dah ayat Peghak) asenye masing-masing idak keney pun.... Jumpa deme pun kat kenduri kawen kakaknyer si Haneff 1 Mei 2010 lepeh...
Dari situ, sampe le sekarang deme pun berkawan le dengan teman...
Kakak tu ade juge nanyer ke teman macam mane boleh keney deme ni. Heran beno kan.... Budak Perak yang belajo kat KMP boleh keney deme yang belajo kat UTP
Gitu macam kat ateh ni le jawapannyer.....
Kami berkongsi kawan yang same.....
.
.
.
.
.
.
.
skip kisah penculikan secara rela aku.
berat.berat.berat
tak sanggup nak tulis.
Skip!
.
.
.
.
.


Jam dah menunjukkan 11 lebih. Tak pakai jam pon.... Tengok kat Bukan Blackberry aku je.....Mereka sorang demi sorang berceramah kat aku....aku respon la je dengan jawapan paling logik yang aku boleh bagi.....



Sampai je kat Tesco pun boleh separa sesat lagi....Azmi boleh main pusing-pusing pulak cari parking motor aku tak jumpa.....
Ewah~~~ Zup sana! Zup sini! Hah kan dah jumpa~~~~~



Aku balik rumah kakak dengan perasaan sebel lagi otak serabut!
Macam baru kena Culik dengan ALIEN je~~~
Ntah2 diorang ni memang alien kot~~~
Kalo kita baca balik kisah orang yang kata kena culik dengan alien kan diorang kata pening-pening, otak pun serabut semacam je. Lebih kurang macam tu la kot apa yang aku rasa~~~


Sampai rumah lebih kurang 11.15 malam. Tanpa buang masa aku terus on TV. Kemudian terus ke dapur mencari nasik. Nyam nyam!

P/S: Perut lapar. Tak dapat makanan free la kat sana. Inilah yang akan terjadi apabila diculik alien comel.



0 people drop their comments!:

SPONSOR

Ad