Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Thursday, April 28, 2011

Traffic pagi tadi : WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Trafik pagi tadi memang wow!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku bukan nak kata pasal trafik blog aku mahupun blog orang lain....
Aku nak cerita trafik kat Ipoh ni memang 
jem strawberry la katakan pagi tadi~~~
walawey~~~
dah la aku ni bawak motor je....
Zup sana! Zup sini!
Ewah~~~
Risau la jugak.....
takut takut ter"clash" dengan kenderaan lain...


Macam Sardin wa cakap lu....
Memang teruk....
Memang teruk......
Pagi tadi tadi aku keluar rumah sekitar jam 7.45 pagi nak hantar Puan Y nak pegi padang dekat2 hospital tu.........
Masuk2 je jalan Bercham, pergh~~~~~
macam semut Api berjalan wo....
semua rapat rapat....
takde ruang nak ngelat sana sini....


Lalu je simpang Tesco Extra lagi la pack....
Straight ke jalan Stadium Indra Mulia.
alahai.....
bulatan kat stadium dengan hospital pon dah macam 
Ferris Wheel je.....
weeee~~~
Penuh! Penuh! Penuh!


0 people drop their comments!:

SPONSOR

Ad