Ad

Nuffnang Ads

My Friends

Friday, March 9, 2012

MENARIK: 4.00 STPM KELUAR UTUSAN MALAYSIA

Syazwan ni boleh dikatakan anak saudara teman, tapi saudara jauh la juga. Nenek dia sepupu mak teman. Hehehe. Anak kedua dari dari 4 beradik kalau tak silap. Kakak sulungnya kini sedang belajar di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI). Adiknya perempuannya pula berada di UiTM Arau, Perlis. Adik yang bawah lagi..........sekolah lagi la.............. Syazwan ni pula baru tamat STPM tahun lepas. Keputusan pun baru keluar kelmarin, September ini baru melangkah masuk ke universiti. Universiti mana, kita tak tahu lagi, Semua tu rezeki dari Allah. Kita cuma merancang, Kalau boleh teman nak dia sama-sama belajar dengan teman di Universiti Teknologi Malaysia (UTM) ni, Teman dah cucuk-cucuk kakak dia suruh dia apply UTM. Result gempak, mesti la kena masuk universiti bagus kan..........
 


2 people drop their comments!:

Noh Kodiang said...

masuk jer uitm shah alam...leh jadik junior aku...masuk utm watpa, kos mahal...haha

Ahmad Haziq Azlan said...

@Noh Kodiang
takde takde
utm gak yg best

SPONSOR

Ad